יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

איך לקנות מוזיקה, סרטים או מכשירים מה-Google Play Store ולצאת מזה בחיים?

לאחרונה, גוגל הרחיבה את שירות המוזיקה, ספרים, מגזינים והסרטים למדינות נוספות בעולם. זו הפעם הראשונה שהיא מאפשרת שירותים אלו מחוץ לארה"ב. אישית אני מרוצה מהשדרוג מאחר וזה מכניס בי קצת תקווה ליום בו שירותים אלו יהיו זמינים בארץ. אין מה לעשות, בישראל הכל חייב להיות קשה, מסובך ומפגר. אם לא, זה לא כיף! בכל אופן, מהיום ניתן להזמין את ה-Nexus 4 ,Nexus 10 ואת ה-Nexus 7 בגרסאת 32GB ו-3G דרך ה-Google Play וזאת רק בארה"ב, אנגליה, ספרד, צרפת ואוסטרליה. האם זה אומר שאזרחי ישראלי הם מחוץ לתחום? נכון אבל לא בדיוק - יש לכך פתרון.

בעזרת אתר האינטרנט Unblock-US תוכלו לזייף את כתובת ה-IP שלכם ולגלוש ישירות לקטגוריית המכשירים, סרטים מוזיקה ועוד ב-Google Play. שם תוכלו לבחור במוצר בו אתם חושקים ולבצע רכישה, אך לפני כן עליכם לעשות מספר דברים חשובים. קודם כל, האתר - Unblock-US מציע לכם שבוע של זיוף IP ללא עלות. בסוף אותו שבוע, תאלצו לשלם $4.99 לכל חודש, מחיר לא גבוה בשביל התענוג. היכנסו לאתר, הרשמו והורידו את התוכנה שהוא מספק והיא תעשה בשבילכם את כל העבודה. לא מעוניינים בתוכנה? תוכלו לעשות זאת בעצמכם בעזרת מדריכים אותם האתר מספק.

ברגע שתיכנסו ל-Google Play תאלצו כמובן להכניס את פרטי כרטיס האשראי שלכם וכתובת מגורים. שימו לב! ברגע שכתובת המגורים שלכם אינה בארה"ב, לא תוכלו לבצע הזמנה וזאת מאחר והמשלוחים ב-Google Play הם אך ורק לארה"ב ואינם בינלואמיים - כאן מתחילה הבעיה  ואיתה גם פתרון האפשרי. בנקודה זו, כדאי לכם לחזק את הקשר עם המשפחה\חברים המתגוררים בארה"ב ולבקש מהם שישלחו לכם את מוצרים לישראל. הכניסו את כתובת המגורים שלהם ותוכלו להמשיך. אם אין לכם מכרים המתגוררים בארה"ב, תוכלו להירשם לאחד מאתרי ה-Ushop הקיימים בישראל. חנויות אלו מספקות כתובת בארה"ב שממנה הם ישלחו את הזמנותיכם לארץ.

זהו, סיימתם. הזמנתם את ה-Nexus שלכם, שלחתם אותו למשפחה בארה"ב והם שלחו לכם אותו לארץ, אתם  יכולים להיות מאושרים עד הגג. אין ספק שזו דרך ארוכה בשביל קניית Nexus, דרך בה אתם מתפללים כל יום שהמכשיר החדש שלכם יגיע בשלום, שהמשפחה שלכם בארה"ב זוכרת את כתובת המגורים שלכם כמו שצריך ושהמכשיר לא יעצר במכס על פקיד ממורמר. האם זה שווה את זה? אני חושב שכן. 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה