יום שלישי, 6 במרץ 2012

Google ממתגת את עצמה מחדש. הכירו את - Google Play

בשבוע האחרון התרוצצו דיווחים רבים לגבי שינוי שמות המותגים של Google, לי לא יצא לעדכן אותכם על כך בעקבות חוסר זמן. נראה כי Google החליטה לקנות מספר כתובות אינטרנט חדשות אשר משלבות בתוכן את המילה Play. בסביבות חודש יולי של שנה שעברה, קיבלנו דיווחים כי הגרסא הבאה העונה לשם קוד, Jelly Bean, תיהיה משולבת בכמה שרותים נוספים ובמערכת הקשורה למשחקים. אף אחד לא יודע מה החברה מתכננת לנו בעתיד  אך נראה כי היא מכינה את השטח כבר מעכשיו. Play - מהיום, ברגע שתיכנסו לאחד השרותים של Google הקשורים לאנדרואיד, תשימו לב לשינוי. המילה Play מופיעה לפני כל שם של שירות.


לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.
סרטים - Play with Movies.
שירות הסרטים של גוגל מאפשר לכם להשכיר סרטים מכל הג'אנרים באיכות HD. בסרטים תוכלו לצפות מכל מקום אם זה במכשיר הסלולאר או בטאבלט ואם זה במחשב הביתי. כמו כן, תוכלו להמשיך לראות את הסרטים הנבחרים גם אם אינכם מחוברים לאינטרנט. לצערנו הוא עדיין אינו זמין בישראל.


לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

מוזיקה - Play with Music.
שירות המוזיקה של Goolge הוא החדש מהשרותים שלהם. הוא מאפשר לכם לקנות ולהוריד מיליוני שירים של האמנים המוכרים והפחות מוכרים. Google חתמה חוזים עם מספר חברות מוזיקה קטנות ולא מוכרות, על מנת לנסות לדחוף מוזיקה שלא נמצאת בקידמת הבמה. מעבר לקניית מוזיקה, השירות מאפשר העלאת 20 אלף שירים לשרתי החברה. את המוזיקה שתקנו או תעלו לשרת, תוכלו לשמוע מכל מקום בו תהיו מכל מכשיר אשר מסתנכרן עם השירות. זה יכול להיות המכשיר הסלולארי, הלפטופ והטאבלט שלכם. כמו שניחשתם, גם כאן השירות זמין רק בארה"ב, אך במקרה הזה ישנו פיתרון חלקי לשימוש בשרתי המוזיקה.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.
ספרים - Play with Books.
כמו שכבר ניחשתם, הפעם מדובר בשירות ספרים. שירות הספרים מאפשר לכם להוריד או לקנות ספרים למכשירכם ובכך לקרוא את הספרים שלכם מכל מקום. אם התחלתם לקרוא את הספר בטאבלט והפסקתם, תוכלו להמשיך מאותו עמוד בדיוק במכשיר הסלולארי או מכל מקום שמסתנכרן עם השירות. גם כאן השירות הוא חלקי בלבד.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

אפליקציות ומשחקים - Play with Apps and Games.
את השירות הזה אתם מכירים טוב מאוד, שירות האפליקציות של Google אשר נקרא אנדרואיד מרקט. שרות זה יאפשר לכם להוריד את כל האפליקציות והמשחקים האהובים ישירות למכשירי האנדרואיד שלכם. שירות זה עובד בצורה מושלמת בישראל אפילו ברמה של המרת המטבע לש"ח.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

כמו ששמתם לב כל שירותי גוגל מתבססים על שירות הענן שלה, מה שאומר כי החברה מנסה לחדד לנו יותר את היכולת שלנו להשתמש במוצריה מכל מקום כאשר כל פעולה מסתנכרנת בין כל המכשירים.כמו כן, Google התחילה לעדכן את מכשירי האנדרואיד באפליקציות חדשות הכוללות - Google Play Books, Music, Movies, Apps. אם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים להיכנס לכאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה