יום רביעי, 7 בדצמבר 2011

Rockstar מדווחת - GTA3 יהיה זמין ב-15 לדצמבר במחיר של 4.99 דולר.

לפני מספר שבועות דיווחתי כי לכבוד חגיגת העשור למשחק Grand Theft Auto 3, חברת Rockstar עובדת על פיתוחו גם למכשירים הניידים. אתמול עלה דיווח באתר הרישמי של החברה, אשר חושף כי המשחק יגיע לאנדרואיד מרקט כבר בשבוע הבא (15.12.11) ובנוסף קיבלנו מספר תמונות מהמשחק המוכן. כולם ידעו כי Rockstar עובדת על התאמת המשחק למערכת המעבדים אשר בסמארטפונים והטאבלטים, אך אף אחד לא צפה שזה יקרה כל כך מהר.

מלבד הדיווח על תאריך המשחק, החברה חושפת את רשימת המכשירים אשר יוכלו להריץ אותו. אין צורך לדאוג אם מכשירכם אינו נמצא ברשימה, Rockstar מדווחת כי היא עובדת כרגע על התאמה למכשירים נוספים על מנת להגיע לכמה שיותר מעריצים. כמו כן, מחירו של המשחק המלא יהיה רק 4.99 דולר. בהשוואה למשחקים אחרים במרקט, כגון משחקים של חברת Gameloft אשר מלאים בגרפיקה משובחת וזמן משחק רב, GTA3 יחשב לזול במיוחד, למרות איכותו ועומקו הטכני.

רשימת המכשירים התומכים עד כה:
סמארטפונים - HTC Rezound, LG Optimus 2x, Motorola Atrix 4G, Motorola Droid X2, Motorola Photon 4G, Samsung Galaxy R, T-Mobile G2x.
טאבלטים - Acer Iconia, Asus Eee Pad Transformer, Dell Streak 7, LG Optimus Pad, Motorola Xoom, Samsung Galaxy Tab 8.9, Samsung Galaxy Tab 10.1, Sony Tablet S, Toshiba Thrive.

לצפייה ביוטיוב - לחצו כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה